söndag 15 april 2012

you stole my heart del 9

Julia´s perspektiv

Jag skickade ett sms till Zayn:

Hej! ska du gö nått i kväll? Tänkte på att  Harry och Josefine skulle ut och om vi kanske kunde hänga på?
Puss Julia<3
Medans jag och Josefine sitter på bussen får jag ett svar:

Hej på dig med =) HAHAHA samman träffande att jag precis också skulle skriva och fråga om du ville gå ut i kväll. Men ja det vill jag gärna, jag och Harry kommer och hämtar er runt klockan 7. Puss

- Josefine vi hänger på er ut i kväll ok? frågar jag.
- Jaaa ofc kommer bli skit kul.
-Tänk att vi ska ut på "dejt"  med Zayn och Harry i One Direction.
-Ja tänk dig vilken tur vi har, oj vi ska av nu kom. Jag och Josefine går av bussen och går hem.
Jag börjar klä på mig jag har på mig en svart klänning (finns bilder på allt jag har på mig) en svart mulberry väska ch mina jeffrey campbell lita spike klackar. När vi bytt om så går vi till badrummet och fixar sminket och håret. Jag har bara mitt naturliga hår och lite ljust smink och Josefine plattar håret och sminkar sig lite enkelt. Vi tittar på klockan, den var bara 6. Jag och Josefine gick in i på mitt rum och titta oss i spegeln.
- Kan du fatta vad det är som hänt egentligen? Frågar jag.
- Faktiskt inte jag är lite chokad. Får jag till svar.
Klockan är 10 i 7 vi springer ner och tar på oss skorna och jackorna. Vi kollar oss en sissta gång i spegeln och då hör vi att någon tuttar vi springer ut.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni gillar det och vi kommer försöka att ha bilder på allt. Alla bilder som läggs upp i mina inlägg är det som beskriver min roll figur. bilden med håret ska föreställa mitt naturliga hår. puss julia

1 kommentar: