måndag 16 april 2012

you stole my heart del 13





josefines perspektiv

20 minuter senare var vi hemma hos oss igen, med all sprit och vin och cider.
Vi la in allt i vårat kylskåp och gick upp till våra rum.
- Ska vi börja fixa oss? sa jag och Julia nickade.
- Vi börjar nu! sa Julia och började rota i hennes gigantiska garderob.
Hon bestämde sig till slut för ett par svarta byxor en grå tröja med öppen rygg sina loubotin skor ch en silver kedja runt halsen.
Hon kom ut och visade vad hon skulle ha på sig.
- Omg, vad snyggt! sa jag och hon skrattade.
- Tack! vad ska du ha på dig då?
- Jag vet inte, jag ska leta efter något.. sa jag och började leta i min garderob.
till slut bestämde jag mig för en svart klänning med snygga pumps.
Jag plattade mitt hår spikrakt och Julia gjorde ingenting med sitt hår, hon hade bara sitt naturliga hår.


efter att vi hade fixat oss i 1 timma med smink och kläder så smsade vi Harry och Zayn.


'' Hey, are you guys ready? :) xx ''


efter några sekunder fick vi svar.


'' Yes, we are, when shall we come? :) xx


'' Um.. come to us about 10 minutes? :) x ''


'' We will be there. ;) x ''


och där slutade våran konversation.




- Josse?
- Ja?
- När sa du att dom skulle komma?
- 10 minuter.
- men omg, jag har inte ens sminkat mig än!
- ofta....? men skynda dig då!
Jag hörde något svagt mumlande, inte säkert om hon svärde eller pratade med mig.


15 minuter senare


nu stod jag och julia otåligt vid dörren och väntade på att dom skulle komma.
till slut knackade det på dörren.


- Hej! sa jag när vi öppnade dörren och Harry gav mig en puss på kinden och kramade mig, samma gjorde Zayn men Julia.




Harrys perspektiv


josefine var så fin, hela hon var så perfekt.
inte för att skryta, men jag tyckte verkligen att vi passade ihop.


- Så , hur ska vi göra efter denna mini fest? sa Zayn och julia ryckte på axlarna.
- Kan vi inte gå ut? sa jag och alla förutom Zayn stirrade på mig med klot runda ögon.
- Sa jag något fel...? sa jag ännu en gång och dom 'vaknade' upp till liv.
- Öh, nej då.. sa Julia och kollade på josefine som verkade vara lite orolig.
- Vi kan väll bestämma det efter detta..? sa hon och vi nickade.
- Kan vi väll.. sa Zayn och jag nickade.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------




FÖRLÅT FÖR ATT DENNA DELEN TOG SÅDAN TID!
den är inte helt klar än, men det är bara 2-3 bilder som fattas, men det kommr förmodligen innan dem flesta har läst det!
xx, Josefine



2 kommentarer: