söndag 15 april 2012

you stole my heart del 10

Josefines perspektiv


Det tutade utanför vårat hus och vi sprang ut och låste dörren, vi båda gick med våra klackar och det lät som jag vet inte vad, men det brydde vi oss inte om , eftersom att det enda vi kunde se nu var Harry och Zayn som stod vid bilen med sina kostymer.
- Ser du hur snygga dom är eller?! viskade jag till Julia och hon började flina.


- Damerna först, sa Zayn och öppnade limousin dörrarna.
- Wow, jag är imponerad. Sa Julia och kollade mot Zayn , han blinkade.
- Tur det. Sa han och släppte in alla oss andra och gick sist in och smällde igen dörren.
- Var ska vi? frågade jag Harry och han ryckte på axlarna.
- Chaffören bestämde. Sa han och kollade mystiskt framåt, jag nickade förståligt.


20 minuter senare


- Nu är vi framme! sa chaffören och stängde av bilen.
Han gick ur bilen och smällde till dörren så att alla vi hoppade till.
- Vad är det med han? frågade jag.
- Lingon veckan..? svarade julia skämtsamt och alla dog av skratt, plötsligt öppnades våran dörr.
- När man talar om trollen.. sa Harry och alla skrattade ännu mer, chaffören bara fnös åt oss.
När vi hade gått in på den fina restaurangen kollade vi runt omkring, gud vad fint det var!


- Hej, har ni bokat bord? frågade en servitris.
- Ja, ett privat bås. Sa Zayn och skriv ner lite saker på pappret för att bekräfta bokningen.
- Kom med mig. Sa hon och vi alla följde efter, hand i hand gick jag och Harry och Zayn med Julia.


Mitt hjärta bultade snabbare och snabbare för varje sekund,  Allt var så perfekt just nu.
Vi kom fram till båset 1 minut senare och det var dags att beställa, jag bestämde mig för en ceasar sallad och julia tog samma sak.
killarna tog Hummer och entrecote.
alla bestämde oss för att dricka cola till maten , för vi kanske skulle ha en hemma fest hos mig lite senare efter middagen.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


skriver mer snart! <3
xx josefine

4 kommentarer:

  1. Grym du e Josefine! Julia oxå ofc! Skriv så snart ni kan=)<3

    SvaraRadera
  2. Så sjukt bra älskling

    SvaraRadera
  3. tack vad snälla ni är :D vi skriver mer snart!

    xx Josefine

    SvaraRadera
  4. grymt bra, keep it up! skriv mer snart, vill veta vad som kan hända på festen :d

    SvaraRadera