torsdag 19 april 2012

You stole my heart del 18

Julia´s perspektiv


Jag och Zayn dansa till hans favorit låt. När den var slut så kom det fram en servitör med ett fat och massa drinkar, Vi tar varsin drink och går och sätter oss. Niall kommer samtidigt som vi satte oss, i händerna så hade han 3 "skålar" jordnötter. När han satt sig så titta jag på honom:
- Vad?! jag blev hungrig. Säger Niall.
- Nej det är inget, du är bara så söt, HAAHAHA.Sa jag. Jag gick till Zayn och satte mig brevid han, han vänder sig om och vi kommer så nära varandar att jag känner hans andedräkt, VI sitter en lång stund och bara tittar på varndra han kommer närmare och han kysser mig. Kyssen vara i en kort stund innan Harry och Josefine kommer ch sätter sig, men kyssen var lika speciell ändå även om den var kort. När vi suttit en stund och druckit drinkar och pratat så tycker dem att vi ska åka vidare.
- Kan vi inte åka vidare klockan är 12 och det börjar bli trkigt här. Säger Louis.
- Aa kan vi inte dra till Park Lane? Frågar Liam.
- Varför inte eller vill ni någon annan stans? Frågar jag.
- Ja det börjar faktiskt bli tråkigt. Säger Zayn.
- Kom så åker vi då. Sa Josefine.
När vi kommit ut så ringer killarna efter en taxi. Vi står en stund och väntar när vi ser att taxin kommer. Vi hoppar in och sätter till rätta. Jag och Zayn sitter brevid varandra och han håller sin arm runt mina axlar. Jag kan inte fatta vad som hänt dem senaste dagarna, jag vet att jag är full men ändå asså jag är " ihop" med Zayn Malik i One Direction killarna som gjort mina år bättre och fått mig tt le flera gånger. Efter en stunds åkande så är vi framme vi hoppar ut och Niall betalar taxin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni gillade det, kommer mer snart. puss Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar