torsdag 19 april 2012

you stole my heart del 19

josefines perspektiv


vid 12 tiden åkte vi vidare ut i stan.
efter ungefär 10 olika stopp vid olika klubbar stannade vi vid 1, musiken dunkade ut och jag kollade på Julia och viskade med henne.
- Perfekt. sa jag och hon skrattade och nickade.
- Även fast jag inte kommer komma ihåg ett skit imorgon, så är detta det bästa som har hänt mig! sa hon och tog en klunk av hennes cider som hon höll i sin hand och plötsligt snodde Niall den från henne och hån skrattade åt henne.
- Men! ge tillbaka den! sa hon och gnydde.
- Då får du komma och ta den! sa han och sprang iväg, Julia sprang efter honom och efter ett tag av springande och nerbrottningar fick hon tillbaka den och tog en av klunk av den.
- Vill du ha? frågade hon och tog fram burken till mig och körde upp den i ansiktet på mig.
- Har min egna! sa jag och tog bort den från ansiktet och hon ryckte på axlarna och drack upp det sista.
- Är ni klara nu? sa Zayn och alla skrattade och nickade.
- Tror det? sa Julia och kollade på Niall som nickade.
Alla skrattade en sista gång och nu började vi gå in till nattklubben, vi alla hörde att refrängen snart kom så vi alla sprang in till nattklubben och började dansa hej vilt.
Harry tog tag i mina höfter och vi började dansa, riktigt nära. 
Zayn och Julia gjorde samma sak och Niall och Louis gjorde samma sak på varandra.
- Wannabe! skrek jag och alla skrattade, Louis och Niall var nära på att dö av skratt.
- Kommer snart! sa Louis och sprang iväg mot baren.


10 minuter senare


- Ska vi sätta oss i ett sådant där bås? sa Harry och pekade mot en soffa med bord, alla nickade och satte fart mot båset.
- Var är louis? sa Julia.
- Han kommer nog snart, sa Niall och kollade runt efter Louis samtidigt som han skrek till.
- Han är där borta, han kommer nog snart! sa han och satte sig ner.
ingen av oss sa något speciellt, Zayn & Julia var rätt fulla så dom satt och skrattade åt varandra vad den ena än sa, jag och Harry tyckte det var rätt roligt att se dom så fulla, så vi skrattade åt dom och Harry lutade sitt huvud mot mig.
Plötsligt kom Louis med drinkar i alla möjliga färger, Julia och Zayn slängde sig över fatet och tog en drink en efter en och söp i sig.
- Ey, vi vill också ha några! sa Harry och tog 2 stycken, en till mig och en till honom.


efter 20 minuters drickande var vi fulla och flummiga (haha det rimmade)
plötsligt kom en som verkligen inte fick komma, åh nej..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ohno, vad kommer hända..? 
xx, Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar