fredag 13 april 2012

you stole my heart DEL 3





Ur Josefines perspektiv


jag stirrade på lappen, det var bara några siffror, men det var defintivt ett mobilnummer!
- Tror du att det är Harrys? frågade jag julia och hon ryckte på axlarna.
- Testa att smsa! sa hon och kollade på sin egen, där det också stod ett nummer!
- Om du har Harrys nummer så måste det vara Zayns på min lapp! sa hon förväntansfullt.
Jag nickade och gjorde som hon sa.
'' Is this Harrys number? :) '' Jag läste igenom smset några gånger, men till slut skickade jag det.
efter några sekunder vibrerade mobilen.
'' Yes, it is! :) ''
- OMG! sa jag och kollade på Julia, hon skrattade.
- Kan du tänka dig .. att vi har fått Harry Styles och Zayn Maliks nummer?! sa hon och började hoppa runt.
- Haha nej, nästan inte.. men testa att smsa Zayn! sa jag och hon nickade ivrigt.
'' Is this Zayns number? ;) ''
Hon skickade smset och såg förväntansfullt på mobilen.
'' Haha yes, ;) I suppose it is Julia? ''
Jag såg att Julia blev så glad och hon tog upp en choklad doppad jordgubbe, hon tog fram en till mig också.
- ''skål'' för att vi har fått Harrys och Zayns nummer! sa hon och riktade sin jordgubbe mot min.
Jag skrattade och klinkade min jordgubbe mot hennes, nu var verkligen allt perfekt!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag packar, är med en kompis osv idag, men jag lovar att jag skriver en del till senare! 
men hoppas att Julia inte gör er besvikna, hah...
xx, Josefine




bilden som är längst upp, så hade jag tänkt att jag skulle se ut! :)

3 kommentarer:

  1. hejsan sötnos:)
    skulle du kunna rösta på min tryck? hade betytt mycket:)
    http://www.universalpixel.se/rosta-pa-designs/unisex-with-style-harry-styles-1

    SvaraRadera