fredag 13 april 2012

you stole my heart del 4

Julia´s perspektiv

Jag stirrade på min lapp precis som josefine gjorde.
-Tror du det är Harrys nummer?  Frågade Josefine mig jag ryckte på axlarna och tittade på min lapp.
-Josse skicka ett sms och fråga om det är hans nummer -.^. Josse gjorde som jag sa och jag gjorde samma sak. Hi! Is this Zayns number? 1 minut senare så fick vi var sitt svar, Yes this is my number// zayn. Jag och Josefine krama om varandra och hoppa runt. Vi tog fram varsin choklad doppad jordgubbe och "skålade" med varandra. Ca.2 timmar senare har solen nästan gått ner och vi börjar packa i hop våra saker. Josefine undra om hon kunde sova över hos mig och det var var ju själv klart så vi gick hem till mig och satt uppe nästan hela natten och prata om vad som hänt i dag.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
så här ser Julia typ ut
hhahaahahhahhaaah snälla mobba mig inte suger på sånt här josse är bättre <3

3 kommentarer:

  1. hejsan sötnos:)
    skulle du kunna rösta på min tryck? hade betytt mycket:)
    http://www.universalpixel.se/rosta-pa-designs/unisex-with-style-harry-styles-1

    SvaraRadera
  2. skit bra! skriv mer

    SvaraRadera
  3. Hej där! Jag har skapat en ny one direction novell där jag lägger upp minst en del per dag av min novell. Du kan ju alltid kolla in om du tycker den ser rolig eller bra ut. :) Kram x

    SvaraRadera