onsdag 25 april 2012

You stole my heart del 24

Julia´s perspektiv





Vi gick ut och satte oss i den vita limousinen. Det stod 2 glas med champange och en skål med jordnötter. Efter att vi åkt i ungefär 10 minuter så frågar jag chauffören vart vi skulle.
- Vart är vi på väg? Vi har ju åkt i ungefär 15 minuter.
- Jag vet men vi är på väg till Bradford och det tar ungefär 30 minuter att åka dit från London med bil.
- Aha okej då.  Jag och Josefine sitter tysta en stund med våra mobiler. Tills jag bryter tystnaden.
- Vad tror du dem har planerat? Hoppas inte nått speciellt för jag bara ju bara på mig en mjukis dress.
- Jag vet faktiskt inte säkert nått kul i alla fall. Ja vi har ju inga passande kläder för nått speciellt tillfälle.
Chauffören stannar bilen och säger att vi är framme  jag och Josefine hoppar ut och tittar oss omkring.
- Wow vilket ställe. Sa Josefine och kolla sig omkring.
- Ja verkligen. Vi gick fram till dörren och knacka på. Vi hör hur dem springer ner för några trappor och öppnar dörren.
- Heej. Säger alla killar i kör och släpper in oss.
- Hej på er också. Jag och Josefine går in och där lite längre bort står Eleanor och Danielle. Jag och Josefine går fram till Danielle och Eleanor och hälsar.
- Hej jag heter Julia.
- Och jag heter Josefine. Danielle nickar och ler ett stort leende medan Eleanor nickar och tittar bort.
Vi går efter killarna till "vardagsrummet" och säter oss i den stora soffan, på bordet står det godis, dricka och chips. Zayn kommer och sätter sig bredvid  mig och Harry bredvid Josefine.
- Ska vi kolla på en film. Frågar Liam.
- Ja vi kan kolla på One missed cal om ni vill. Sa Harry.
- Ja det kan vi. Svara vi tjejer i rummet.
Louis sätter på filmen och jag kryper upp i Zayns famn och tittar på filmen. Vi kollar klart på filmen och stänger av TV.
- Vill ni bada tjejer? Fråga Zayn helt apropå.
- Ja varför inte. Svara jag och tittar på dem andra. Vi går upp några trappor och kommer ut på en altan. Naill och Louis går fram till bubbelpolen och drog bort skyddet. Killarna springer ner och byter om medans Danielle, Josefine, Eleanor och jag tar av oss kläderna och hoppar i i underkläderna. Zayn och killarna kommer upp, Jag trodde jag skulle svimma när jag såg Zayns mage och muskulösa armar. Killarna hoppar i Zayn sätter sig vid min ena sida och Niall på den andra sidan. Vi sitter en stund och bara pratar om allt möjligt. Harry springer ner och hämtar några glas på en bricka och en flaska cola.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
XoXo, Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar