onsdag 18 april 2012

You stole my heart del 16

Julia´s perspektiv


Jag och Josefine stod på dansgolvet och damsa loss. Då och då kom en servitör med drinkar i alla möjliga färger och smaker. Zayn kom fram och börja dansa med mig vi stog så nära att våra läppar nästan möttes. När dem byter låt så drar Zayn undan mig vi går bort till et hörn, han kommer närmare och våra läppar möts i en het kyss. Vi slutar och går bort till dem andra dem har satt sig vi ett bord och beställt shots till alla. Jag går och sätter mig brevid Joseifne och små viska om vad som hände. Hon tittar på mig och nickar stor ögt. Det är det som är det bästa med Josefine när man pratar med henne så förstår hon  allt. När vi suttit ett tag och pratat så kommer det en gryyymmmm dans låt alla ställer sig upp igen och dansar Zayn kommer fram och dansar med mig och brevid står Harry och Josefine och dansar lika nära varandra. När låten är slut går jag och Josefine fram till baren och betäller varsin mojito och går sedan fram till killarna och pratar.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sorry att det blev en kort del men jag kom inte på mer så josefine får skriva nu (hoppas jag), julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar