onsdag 18 april 2012

You stole my heart del 14

Julia´s perspektiv


-Asså Josse jag vet inte om vi kommer in på någon nattklubb?! Sa jag.
- Jaa... i för sig men vad ska vi göra då? Fråga Josefine. Vi gick in i köket, Zayn och Harry tog varsin öl och jag och Josse tog en cider var.
-Asså jag vill också gå ut det var så länge sedan. Sa jag.
- Men hur ska vi komma in? Svara Josse.
- Asså vi kan komma in, vi kan gå in som V.I.P. Sa Zayn.
- Ja. Instämmer Harry.
- Whoohoo. Ropa jag och Josse i kör.
- Jä*lar vilken galen kväll det kommer bli. Säger jag och tittar på dem andra som nickar.
- Men vi går runt 10 tiden för det är fortfarande för tidigt. Sa Josefine.
- Ok bra men då kan vi ju "för festa" här. Sa Harry.
När klockan är runt halv 10 så är nästan all alkohol vi tog med hem ta slut och vi börjar få tråkigt.
- Ska vi åka eller? Frågar jag dem andra.
- Ja! Svara dem. Alla går till hallen och klär på sig, jag tar på mig min röda skinn jacka och går sedan och kollar runt så att vi släckt allt. När alla är färdiga så går vi ut och ringer en taxi. Efter 10 minuter så sitter vi i taxin på väg till en nattklubb som Zayn och Harry tyckte att vi skulle åka till. Vi kommer för bi den långa kön som säcker är 20 meter lång. Väl framme vid vakterna så säger inte Zayn och Harry nått utan dem tar bara tag i våra armar och drar in oss. När vi kom in så var det fult med människor. Men Zayn och Harry Fortsätter att g och dra oss i amarna bort från folk massorna bort till andra sidan där det bara var några få. Vi kommer fram och vem står inte där jo där står Niall, Liam och Louis. Zayn och Harry går fram och vi går efter. Louis kommer fram till Zayn och klappar honom på ryggen:
- Vilka snyggingar är dem då? Frågar han.
- HAHAHA det är dem tjejerna vi träffa på stranden här om dagen. Svara Zayn.
-Aha ok. Får han till svar
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni giillade det, puss Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar