lördag 14 april 2012

you stole my heart del 7

Julia´s perspektiv

Jag titta upp på Zayn och såg att han stod och såg lite små lurig ut. Jag skulle precis vända mig om när han häller mjöl i ansiktet på mig. Jag ser att han börjar as garva och springer i från köket, jag tar och fyller ena handen med mjöl och springer efter honom och skriker:
- Det här ska du få för!!!
- Men först får du fånga mig. Får jag till svar av Zayn. Zayn stannar och jag springer in i hans famn.
- Okej gör det jag förstjänar det. Säger han och kramar om mig.
När båda är ner mjölade går vi tillbaks in i köket och ser  att Harry och Josefine står vid diskhon och kramas och små pussas. Jag och Zayn tittar och sedan börjar vi skratta men smyger så tyst vi kan däri från.
- Vi går ut och sätter oss. Förslår jag.
- Ok gå du ut så ska jag bara hämta en tröja.
Jag går ut på bakgården och sätter mig på en av sol stolarna. Zayn kommer ut snyggare än någonsin. Han ser att jag tittar på honom:
- Vad är det har jag nått på tröjan?? frågar Zayn
- HAHA nää det är inget du är bara så snygg. Jag blir generad och tittar bort.
Zayn kommer och sätter sig i en va sol stolarna brevid.

10 minuter senare kommer Josefine och Harry ut med ett fat och alla cupcaksen. Jag och Zayn tittar på varandra och skrattar.
- Vad hände dör inne då? frågar jag dem
-Vadå där inne? Det hände ingenting. Säger Harry jag ser att dem tittar på varandra och blir röda i ansiktet. Börjar skratta igen.
- HAHAHAHAHAHA ingenting? Jag och Zayn såg allt vad ni gjorde ni behöver inte ljuga.
När vi en stund senare har ätit varsin cupcake så går jag och Zayn in och sätter oss i soffan.
- Vill du ha en filt? Frågar Zayn
- Nä det behövs inte jag kan komma och sätta mig hos dig i stället.
- Kom dåå HAHAHAHA.
Jag går och sätte rmig hos Zayn och kommer endast ihåg att jag somna.
----------------------------------------------------------------------------------------
bättre än mitt förra in lägg puss julia

2 kommentarer: