söndag 22 april 2012

you stole my heart del 21





josefines perspektiv


Jag ringde Zayn och vi bestämde att alla vi skulle träffas utanför Topshop och efter en kvart började jag och Julia att gå emot topshop och vi kunde se direkt att dom redan var där, eftersom det var en liten grupp med fans som stog i kö för att ta bild med dom.
vi stog och väntade på dom en stund och sen kom det fram 2 tjejer till mig och Julia.
- Får vi ta en bild med er..? sa dom lite osäkert, vi blev rätt överraskade men vi ryckte på axlarna och ställde oss och posade med dom.
- Bara så ni vet, så tycker vi att ni är jätte fina tillsammans du och Harry! sa ena tjejen till mig och jag kände att jag blev röd om kinderna.
- Aw, vad gulligt! tack! sa jag och kramade henne lite lätt, hon log.
- Och du och Zayn också! sa hon till Julia och hon log, hon kramade fanset och innan dom gick sa vi hejdå.
Efter ungefär 10 minuter sa killarna hejdå till fansen och kom fram till oss.
- Hej babe! sa harry och drog sig in i en härlig kram, jag andades in hans lukt och kramade honom, länge. Sen efter det kysste han mig och jag kände mig som världens lyckligaste tjej.
Zayn och Julia hade kysst varandra i 1 minut eller mer, så vi bara stog och kollade på dom, efter 20 sekunder märkte dom det och dom började skratta och blev helt röda i ansiktet.
- Pinsamt.. sa Julia och kollade på Zayn och han nickade ivrigt.
- Så, var ska vi luncha någonstans? frågade Liam.
- Något thai ställe? sa Harry och alla nickade.
Vi började gå ner mot gatan eftersom vi visste att det fanns något i närheten. Till slut kom vi fram till en restaurang som hette '' Thai Sushi Kitchen ''
- MAT! skrek Niall och gick in i restaurangen och vi skrattade men hängde efter honom.
Vi satte oss ner vid ett rätt stort bord , Jag och Harry brevid varandra, Zayn och Julia brevid varandra, Sen alla killarna brevid varandra på ''rad''.
- Vad vill ni ha? frågade Louis.
- Ehm, vi kan betala själva.. sa Jag och han skakade på huvudet.
- Vi vill betala!
- Men..
- Inga men. sa Harry och pussade mig på kinden , jag kollade på Julia som ryckte på axlarna.
Alla bestämde sig till slut för 10 bitar sushi förutom niall som skulle ha det PLUS en thai rätt.
- Hur mycket äter inte du?! frågade Jag och alla skrattade.
- Rätt mycket! sa han och log.


10 minuter senare


maten kom och alla åt rätt snabbt eftersom vi var väldigt hungriga.
- Är det bara jag som har baksmälla idag..? Sa Louis och alla skakade på huvudet.
- Verkligen inte!
- Nej, usch!
- Du är inte ensam om det.


vi satt där i någon timma innan vi gick därifrån.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------




här fick ni en till del rätt snabbt! 
förlåt att vi inte skrivit på rätt länge, men jag har inte haft data eller internet så har inte kunnat skriva:)
här fick ni iaf en till del och jag tror att Julia börjar på en till snart!


xx, Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar