tisdag 24 april 2012

You stole my heart del 22

Julia´s perspektiv






Vi gick ut från stället vi ätit på:
- Ska vi gå i butikerna? Fråga Niall och titta på oss.
- Ja varför inte. Svara Josefine. Vi gick längst vägen och kom fram till selfridges.
- Vill ni gå in? Fråga jag och alla nicka och gick in. Vi gick in i en butik med herr kläder och titta lite. Louis som verkade vara på shopping humör kom ut med 3 påsar och Liam med 1 påse. Vi gick vidare och kom fram till en butik med märkes väskor. Jag och Zayn gick in och titta, Zayn hitta en Gucci ryggsäck och jag en Chloé necessär. Vi går vidare till dem andra som gått in i butiken brevid.
- Julia kom du måste se dem här skorna dom är så du. Du måste köpa dem. Sa Josefine. Jag gick fram till Josefine och såg dem underbaraste Gucci skorna jag sett i hela mitt liv. Killarna kommer efter och tittar på skorna:
- Skit snygga ju. Säger Zayn och pussar mig på huvudet.
- Ja dem ska du köpa. Säger Liam och dem andra killarna instämmer.
Jag går till kassan och betalar med mitt kort och går ut till dem andra som väntat utanför.
Vi går in i en butik till och Zayn köper en T-shirt och Niall en keps. Vi går ut och:
- Ska vi sätta oss på ett fik eller? Frågar Louis.
- Ja kom vi går hit. Sa jag och drog med dem till starbucks så andra sidan gatan och gick in.
- Vad ska ni ha? Fråga jag och titta på killarna och Josefine.
- Jag vill ha en bulle en macka en kaffe och en salad. Sa Niall alla titta på honom med stora ögon.
- HAHAHA jag skoja bara jag vill bara ha en latte. Sa Niall och skratta lite till.
- HAHAHa omg jag trodde du var seriös, men vad ska ni andra ha? Sa jag.
- Hm jag tar också en latte. Sa Zayn och alla andra ville ha samma.
- Okej jag kommer strax. Sa jag och gick till kassan.
- 6 stycken lattes och en frappuccino tack. Sa jag till kassörskan hon nicka och gick i väg.
Efter ca. 5 min var allt färdigt Zayn kom fram till mig och hjälpte mig bära. Vi kom fram till bordet dem satt sig vi.
- Tack Älskling. Sa jag och pussade Zayn på munnen.
- Ingen orsak babe. Sa Zayn till svar.  Vi satt en stund på starbucks ute servering och prata om allt mellan himmel och jord till sist så tröttna vi.
- Kan vi inte gå nu? Gnällde Niall.
- Jo eller vad säger ni? Sa Liam alla nicka, vi packa ihop och gick. Vi kom fram till väg korsningen där vi skulle skiljas år.
- Eeh skulle ni vilja komma över senare för Danielle och Eleanor har kommit hit? Sa Harry.
Jag titta på Josefine hon nicka.
- Ja varför inte, när ska vi komma och vart ska vi komma?  Sa jag och titta på Harry.
- Men vi skickar en bil som kan hämta upp er för det är enklare, en bil kommer runt 8 och hämtar er ok? Fråga Harry.
- Ja det blir bra men ska vi gö nått speciellt? Fråga jag.
-Nej asså bara typ kolla på film eller nått. Fick jag som svar av Liam.
- Okej men bra då hörs vi sen. Sa jag och krama alla killar jag kom fram till Zayn och Vi kysstes en underbar kyss. Vi sa hejdå och vi började gå hemåt.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Puss, Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar