onsdag 18 april 2012

you stole my heart del 17

josefines perspektiv


när nästan 1 fat med shots var uppdruckna, kom tydligen Zayns favorit låt på.
- Kom igen nu! sa han och drog med oss alla ut på dans golvet och vi började dansa som galningar, det var ju trots allt sent och vi hade blivit lite smått fulla redan, så vi märkte ju knappast vad som hände eller vad vi gjorde.
- Kom med mig! sa Harry och drog med mig.
- Var ska vi? 
- Det får du se! sa han och sen efter det sa jag inget mer utan bara följde lydigt efter han.
efter ett tag springande i trappor och dörrar, så kom vi upp till taket på själva nattklubben och där såg jag alla stjärnor och jag kollade upp på dom och stog där länge, och bara kollade.
- Visst är det vackert? sa Harry och jag nickade ivrigt, han tog min hand och satte sig ner, jag skulle precis göra samma men han drog ner mig i hans knä och jag ville inte visa hur glad jag var, men helt plötsligt böjde jag mig fram och kysste honom, han blev förvånad men han kysste mig tillbaka och jag log.
- Himlen må vara vacker, men du är så mycket vackrare. Sa han och jag dog lite inombords.
- Aw, harry! du är sa jag och han log bara.
- Vi kanske borde gå tillbaka till dom andra? 
- Tycker jag också!
- Kom så går vi, men du måste flytta på dig först. sa han och pussade mig på pannan och jag reste mig upp, sen räckte jag ut handen till honom för att det skulle bli lättare för han att komma upp.
- Tack, sa han och pussade mig nu på munnen. 
Vi började gå ner samma väg som vi kom upp, genom ungefär 4 dörrar och sen var det en trappa ner till själva nattklubben och dans golvet, jag såg Julia stå och dansa vilt med Zayn och han höll hennes höfter och dom dansade verkligen, det såg rätt roligt ut så Harry slängde upp mig på hans rygg och jag började gap flabba.
- Kom nu! sa Harry och sprang med mig på ryggen och skyndade sig fram till Zayn och Julia, det verkade som att dom inte såg oss, så Harry satte ner mig.
Han kollade mig långsamt i ögonen och gick närmare mig lika snabbt som beatet i musiken, plötsligt stog vi så nära varandra att jag kunde känna hans andedräkt och han min, nu var allt perfekt.


----------------------------------------------------------------------------------------------


xx , Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar