onsdag 18 april 2012

you stole my heart del 15






josefines perspektiv

10 minuter innan nattklubben

Jag och Julia var rätt nervösa inför att gå in på nattklubben, skulle vakterna stoppa oss och allting skulle bli förstört? 
Vi chansade båda på att det inte skulle bli så , så klart.
Jag märkte att Harry kollade på mig, så jag kollade tillbaka..
- Vad är det? frågade jag honom och han ryckte på axlarna.
- Får man lov? sa han och räckte fram sin hand, och drog sig in till han och vi stod väldigt nära.
- Get a room! skrek zayn till oss och vi skrattade som fånar.


inne på nattklubben

- Vilka är dom här snyggingarna? dom orden åkte runt i huvudet på mig, sa verkligen Louis att vi var snygga?
- Oh my god! viskade jag till Julia och hon och jag gjorde ett litet glädjeskutt när ingen såg.

Give me all your luvin' - Party rock remix sattes på och killarna började dansa runt som galningar, jag kollade på Julia och hon och jag ryckte på axlarna och började dansa med Zayn och Harry, som var bakom oss och stod tätt, väldigt tätt.
till slut kände jag någons armar runt om mig, men han släppte väldigt snabbt för att refrängen kom och han ville dansa, helt plötsligt tog han upp mig på hans axlar och där dansade jag , vilt.
Jag kollade runt efter Julia , men hon var på Zayns axlar och vi båda dansade galet, samtidigt fick vi en drink av en av servitriserna och den var slut på mindre än 5 sekunder, redan nu , visste jag att det skulle bli en galen natt.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag hoppas att Julia kan skriva en till del idag, annars får vi fixa det:)
puss&kram Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar