söndag 6 maj 2012

You stole my heart del 33

Julia´s perspektiv


Jag ser Zayn komma gåendes mot mig han sätter sig.
- Vi måste gå nu.
- Va? Varför vi kom ju precis? Säger jag frågande.
- Harry ringde och sa att vi måste prata viktiga saker.
- Aha me... Jag han inte säga mer innan Zayn sa.
- Jag lovar vi går ut och äter nån annan dag okej.
- Ja ja såklart inga problem, men vart skulle vi träffa dem?
- På espresso hous om 20 minuter.
- Men gud ska jag gå till espresso hous klädd så här alla kommer tro att jag klätt upp mig för att gå dit.
- Nej då vi kan bara köpa nått att dricka och gå ut och sätta oss det är ju så fint väder.
- Mm okii. Jag tar på mig jackan och ställer mig upp och går mot utgången. Zayn ringer en taxi och den kommer nästan bums. Vi sätter oss och åker. Vi är framme efter ungefär 5 minuter vi hoppar ut och jag insisterar på att betala. Harry och Josefine är redan där så vi gick fram till dem.
- Vad du var upp klädd då. Säger Josefine när hon ser mig.
- Ja vi var på middag när ni ringde. Svarar jag och kramar om henne.
- Ska vi beställa nått att dricka och sätta oss på ute serveringen? Frågar Harry.
- Aa. Svarar vi i kör. Vi går och bästeller varsin ice te och går ut igen.
- Så vad var det ni ville prata om då jag är inte alls med här. Säger jag förvirrat.
- Jo ni vet det som hände idag var inte okej. Börjar Harry.
- Och vi vill inte att det händer nått igen man vet alldrig vad om kan hända. Fortsätter Zayn.
- Så jag och Zayn tänkte att ni skulle flytta hem till oss Julia du flyttar hem till Zayn och Josefine du Flyttar hem till mig.
- Men men ni har ju gjort om hella vår lägenhet och lagt ner tid och pengar där..? Säger jag och fattar ingenting.
- Vi vet men ni betyder oehört mycket för oss och vi är rädda om er. Säger Zayn omsorgs fullt.
- Aha okej men då kanske jag och Julia ska åka hem och packa allt eller? Frågar Josefine.
- Aa det ska ni få göra vi väntar bara på Paul som ska komma snart för vi vågar inte låta er gå själva. Säger Harry. Vi ser Paul hoppa ur en svart limo och komma mot oss.
- Hej killar och tjejer kom så åker vi. Säger Paul och ropar på oss. Vi går mot bilen och Chauffören öppnar dörren åt oss och vi hoppar in. Jag och Josefine springer in och packar våra väskor fulla med kläder skor smink mm. Jag har säcker 30 väskor när vi åker som tur så fick jag med allt och vi behöver inte åka dit mer. Jag och Zayn hoppar av när den stannar utanför min nya lägenhet.
- Hej då vi hörs i morgon. Säger jag och Kramar Harry och Josefine.
- Aa hej då. Säger dem i kör. Jag och Zayn går hem och jag börjar packa upp allt och lägga det i prydliga högar på sängen.
- Zayn vart ska jag lägga allt frågar jag och tittar på sängen som redan har massa högar av sängen.
- Du kan lägga den i halva min garderob.
- Var är den då?
- Där! sa han och pekade mot en walk in closet.
Jag gick mot hans garderob och öppnade den, herregud. Zayn hade mer kläder än vad jag hade.
- ohmygod vad mycket kläder du har!
- Haha, ja kanske det
- Mer än mig.
han skrattade och kom bakifrån mig och kramade mig bakifrån och jag tog hans händer.
- Jag älskar dig så mycket. sa han och pussade mig i nacken.
- Jag älskar dig obeskrivligt.
- Lova mig en sak? sa han sedan.
- Vadå?
- Att aldrig lämna mig.
Jag nickade och vände mig mot honom.
Jag satte mina armar runt hans axlar och han drog mig närmare honom.
- Jag lovar dig älskling. sa jag och kysste honom, han kysste mig tillbaka.
Vi kysstes riktigt länge och det övergick till hångel.
Men båda var trötta så vi forsatte inte.
Båda gäspade samtidigt och vi skrattade när båda stog där med munnarna öppna och såg så roliga ut.
- Ska vi gå och lägga oss? är jätte trött.. sa Zayn och jag nickade.
- Ja, det tycker jag.
vi borstade tänderna, fixade oss, satte på pyamas och la oss i sängen.
Zayn la sina armar runt mig och började sjunga på sitt solo i stole my heart.
'' as we lay on the ground i put my arms around you, and we can stay here tonight. ''
Jag rodnade och jag märkte att Zayn såg det.
- Du är så himla söt när du blir rörd.
jag fnissade och han pussade mig, jag pussade tillbaka.
vi kysste varandra, kramades och sa godnatt.
vi gosade hela natten, jag låg i zayns armar och han sjöng typ halva natten för mig och jag kände mig lyckligast i hela världen, vem skulle inte vilja döda för denna chansen?
Men det var jag som fick uppleva det, och jag ville aldrig att det skulle vara någon annan som gjorde det, jag kände att jag var beredd på att göra allt för att jag och Zayn skulle vara tillsammans.
Vi somnade rätt sent eftersom han sjöng och jag kunde inte sluta skratta åt honom , så söt som han var.
men när han tillslut slutade sjunga så somnade båda på 2 sekunder.

vid ungefär 12 på morgonen efter


jag hade 20 missade samtal från Josse och Harry.
jag panik ringde josse och hon svarade efter 2 signaler.
- Hallå?
- Ja, vad var det?
- Herregud vad seg du är, vad håller ni på med?
- Haha vi sov.
- Blev det sent igår eller? sa hon och busvisslade och jag hörde i bakgrunden hur harry gjorde samma sak.
- Haha nej, kan förklara sen. Men var det något speciellt?
- Asså, kan inte bara du och jag gå ut idag?
- Vad menar du med att gå ut?
- Festa? med några gamla tjej kompisar eller något.
- Vad ska killarna göra då?
- Jag vet inte.
- Haha okej..
det blev lite tystnad men Josse avbröt nästan direkt.
- Just det, möt mig vid starbucks om 30 minuter, måste snacka om en rätt viktig sak.
- Ja okej då, vi ses!
- Ja , puss älskar dig!
- Detsamma bästis. vi la på och jag gick in till badrummet, jag gick bara in och Zayn stog där och duschade.
- Oj herregud, förlåt mig älskling!
- Babe det är lungt.
Jag skrattade, gick ut därifrån och gick till det andra badrummet som låg ungefär vid köket.
Jag hoppade in i duschen och duschade på mindre än 10 minuter, jag gick ut för att locka håret och sätta på mig kläder.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

josse skriver snart puss julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar