fredag 4 maj 2012

You stole my heart del 31

Julia´s perspektiv




Jag och Zayn gick till starbucks för att smälta det som just hänt. Vi bästeller varsin latte och sätter oss vi ett bord.
- Asså jag kan inte fatta vad som hänt. Sa jag upprört.
- Allt gick så fort och när jag kom till dörren så vart det ingen där. Sa jag samtidigt som jag börja gråta.
- Kom hit älskling det är ingen fara Josse klara sig bra. Jag gick och satte mig hos Zayn, vi kramades en lång stund han pussa mig på pannan och sa:
- Du vet nu att jag inte kommer släppa dig ur sicktet? Sa Zayn strängt och titta mig i ögonen.
-Mm men jag vill inte sova hemma i natt kan jag sova hos dig så kan Josse sova hos Harry? Jag titta på Zayn.
- Ja såklart du får tror du jag säger nej? Mitt hem är ditt hem. Sa Zayn och log åt mig.
- Kan vi dricka upp och gå till Zara? Fråga jag.
- Visst. Sa Zayn och tog sin mugg och drack upp jag drack också upp min latte och ställde mig upp.
- Ska vi gå? Zayn ställde sig upp och tog krock arm med mig och vi traska ut. Vi gick längst gatan och kom fram till Zara.
- Ska du följa med in? Fråga jag.
-Nä jag går in i butiken brevid men var försiktig. Sa Zayn och kysste mig sedan gick han till butiken brevid. Jag gick in på Zara och gick fram till en ställning med en aprikos färgad lång klänning som jag la på armen oh gick till prov rummet. Den satt prefekt så jag gick till kassan och betala. Jag kom ut och där stod Zayn med en påse som det stod Acne på. Jag titta frågande på honom.
- Vad har du köpt? Fråga jag nyfiket.
- Inget speciellt du får se när vi är hemma. Fick jag till svar. Vi promenera i säckert 10 minuter innan Zayn stanna utanför en lägenhets byggnad. Han fiska upp ett par nycklar och låste upp. Vi gick in genom porten och Zayn tryckte på hiss knappen hissen stanna och vi gick in och Zayn tryckte på högsta våningen alltså nummeer 15. PLING sa hissen och stanna vi gick ut och Zayn låste upp en dörr.
- Wow säger jag bara. Jag titta mig runt och gick fram till ett utav dem stora glaspartierna ch titta ut. Man såg hela England här i från. Zayn kom upp bakom mig och viska i mitt öra.
- Visst är det vakert? Sa Zayn och kysste mig i naken.
- Aa helt underbart. Sa jag och vände mig om och mötte hans läppar, vi kysstes i säcker 8 minuter.
- Nu vill jag se vad som är i påsen. Sa jag och satte mig i soffan.
- Okej vänta. Zayn gick och hämta påsen och satte sig brevid mig.
- Blunda och öppna ögonen när jag säger till. Zayn titta strängt på mig med ett leende på läpparna.
- Okej då. Jag blunda och väntade förväntans fullt.
- Titta. Sa Zayn och jag titta upp där höll Zayn i en blå Acne mocka jacka. Jag höll på att svimma jag hade kollat och testat den jackan säckert 50 gånger.
- OMFG skojar du eller? Jag bara stirra på jackan.
- Nää? eller vad menar du är den inte fin? Jag har kvittot om du vill lämna tillbacks den. Sa Zayn oförstående.
- Såklart jag inte vill jag ÄLSKAR den jag har testat den hundra gånger. Sa jag och gick fram till Zayn och kysste honom.
- Tack älsk, du är bäst. Viska jag i hans öra.
- Ingen orsak babe du betyder allt. Svara han.
- Vänta här 2 minuter. Sa jag och sprang ut i hallen och hämta min påse med klänningen i. Jag gick in i sov rummet och tog på klänningen och jackan över. Perfekt tänkte jag. Jag gick ut till Zayn som satt med sin telefon i soffan.
- Titta. Sa jag och snurra ett varv.
- Busvissling Wow vilken heting jag har till flickvän. Sa Zayn menande.
- Du ska vi ut och äta i kväll? Fråga jag.
- Aa visst vart ska vi? Fråga Zayn.
- Dem har öppnat en ny restauran precis vid havet s om du vill gå dit? Zayn nicka.
- Plus jag betalar. Sa jag
- Nej det gör du inte. Zayn sa emot.
- Jo det gör jag visst och sprang till sovrumet innan han hann säga något mera. Jag gick ut och satte mig i soffan och la mig på Zayns bröst.
Jag vaknar till och tittar mig runt och sätter mig snabbt upp och tittar på klockan.
- Oj den är redan 5. Sa jag tyst för mig själv. Jag väckte Zayn med en puss och sa.
- Jag går och tar en snabb dusch så om du gör dig i ordning så kan vi gå.
- Aa visst jag ska bara vakna till. Fick jag till svar.
Jag gick in i duschen och tog en snabbis.
- ZAAYN kan jag få min väska. Skreck jag till honom från badrumet.
- JAA 2 sekunder. Zayn kom springandes med min väska.
- Varsegod.
- Tack babe jag är strax klar ska bara sminka mig lite. Sa jag och pussa honom på kinden.
Jag gick till sovrumet och tog på mig min nya klänning och mina skor jag hade haft innan och gick ut på balkongen och slog in Josses nummer i telefonen och ringde.
- Hej. Sa jag.
- Hej vart är du?
- Jag är hos Zayn jag hade tänkt sova här så kanske du kan sova med Harry?
- Aa vi hade också tänkt det.
- Men jag ville bara se hur du måde och vad ni gjorde så vi hörs sen.
- Oki hej då älskar dig puss.
- Hej då älskar dig också. Jag la på och gick in igen och Zayn stod färdig i hallen och kolla sig i spegeln.
- Din lilla spegel apa. Sa jag på skoj.
- Är du klar. Säger Zayn och jag nickar och tar på mig min nya jacka och tar min väska oc går ut.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoppas ni gillar det, Puss puss Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar