måndag 4 juni 2012

You stole my heart del 39







Julia´s perspektiv

{Ca. klockan 11 på kvällen}
Jag och Zayn kom hem och jag gick in i badrummet för att tvätta bort sminket.
- ZAAYN kan jag få en handuk? Zayn kom in i med en handuk i handen.
- Varsegod. Zayn pussar mig på huvudet och går ut igen. Jag går ut ur badrummet och går in i sov rummet och byter om och lägger mig på sängen med telefonen. Zayn kommer in i rummet i ett par mjukisbyxor och sin mac och lägger sig på sängen.
- Hej. Sa jag och flytta närmare honom.
- Hej älsklig. Jag la mig tillrätta på hans mage.
- Ska du följa med mig och Josse i morgon?
- Nej jag kan inte jag och Harry måste var amed killarna och fixa lite grejer innan vi åker.
- Aha okej, men mamma och pappa vill bjuda oss på middag i morgon kväll kan vi åka? Frågar jag.
- Aa visst när ska vi åka då?
- Dem sa runt runt 6 kan vi komma.
- Okej men då ses vi hemma klockan 5 typ?
- Aa. Zayn la undan datan och la sig under täcket. Jag gick upp från sängen och satte upp håret och drak lite vatten sedam gick jag och la mig brevid Zayn.
- Godnatt älskar dig. Sa jag och pussa honom.
- Godnatt älskar dig också. Jag la mig nära Zayn och krama om honom och han krama om mig.

{Nästa dag klockan 10}

-God morgon frukosten är färdig. Hör jag Zayn säga och pussa mig på pannan.
- Mm jag kommer. Svarar jag trött.
- HAHA okej jag väntar på dig.
Jag går upp och går in i badrummet och tvättar ansiktet. Jag går ut i köket och sätter mig runt bordet och börjar äta.
- Jag måste strax åka okej? Säger Zayn.
- Okej men vi hörs lite senare. Säger jag och Zayn reser sig från bordet och kommer fram till mig. Jag reser mig och vi kramas och han böjer sig ner och kysser mig.
- Hej så vi hörs om en stund. Zayn går ut i hallen och tar på sig sina vans och går ut. Jag går in i köket och plockar bort allt och lägger disken i diskmaskinen. Jag ringen Josse.
- Hej. Hör jag henne säga i luren.
- Hej, när ska vi ses? Frågar jag.
- Ska vi säga klockan 12?
- Aa jag kan komma och hämta dig för Zayn har lämnat bilen.
- Okay men då ses vi puss.
- Puss på dig med. Jag la på och gick in i sov rummet för att byta om. Jag tog på mig en bh med nitar en orange blus och ett par vita byxor. Jag gick in i badrummet och borstade tänderna och la lite puderpå ansiktet och maskara, jag tog på mig mina jeffrey campbell, min blåa mockajacka och min väska. Jag gick ut och låste. Bilen stod i garaget så jag gick dit och satte mig. Jag var halvägs till Josefine så jag satte på radion och precis då så kom what makes you beautiful så jag höjde skit mycket samtidigt som jag sjung med. Jag parkera utanför och tuta, Josefine kom ner springandes och hoppa in i bilen.
- Hej. Sa hon andfått.
- Hej har du sprungit maraton eller?
- Hahah nej men jag skyndade mig hit.
- Haha okej, men vi åker in till stan. Sa jag och starta bilen och körde iväg. Jag hittade en parkerings plats precis utanför H&M så vi gick in och tittade.

1 kommentar:

  1. Ett tips. Sluta skriv så mycket HAHA*/Haha... Dessutom så är Louis min ^^

    SvaraRadera